Gyakran ismételt kérdések

Webshopos rendelést adtam le egy készleten lévő termékre, bemehetek érte azonnal a boltba? 

A személyes átvételre kért rendeléseket mindig összekészítjük és félretesszük. Minden esetben várd meg, míg emailben visszigazoljuk, hogy a termékeid átvehetőek, erről egy "Rendelésed átvehető" című emailben fogunk értesíteni.

A webshop szerint egy készleten lévő terméket rendeltem meg, de a visszaigazoló emailben előrendelésként szerepel, mi történt?

A terméket, amit rendeltél valószínűleg külső raktáron van készleten. Termékeket rendszeresen mozgatunk a bolt és a raktár között, hamarosan automatikus értesítést fogsz kapni, hogy a terméked átvehető.

A webshop szerint egy készleten lévő terméket rendeltem meg kiszállítással, de a visszaigazoló emailben előrendelésként szerepel, mi történt?

A termék, amit rendeltél valószínűleg a boltban van készleten. Termékeket rendszeresen mozgatunk a bolt és a raktár között, hamarosan automatikus értesítést fogsz kapni, hogy a terméked megérkezett a külső raktárba. A futárok onnan veszik fel a kiszállításhoz. 

Előrendeltem egy terméket, garantáltan kapni fogok belőle?

Mindent megteszünk, hogy az előrendeléseket minden esetben teljesítsük, azonban előfordul, hogy a mi előrendeléseinket is allokálják, azoknak darabszámát csökkentik. Ebben az esetben azonnal tájékoztatunk. Ha nem kaptál ilyen emailt, az előrendelésed garantált.

Előrendeltem egy terméket, honnan tudom, hogy megérkezett és átvehetem?

Előrendelésed készletre kerüléséről automatikus emailt fogsz kapni. Ebben az esetben is várd meg, hogy visszaigazoljuk, a beérkezett terméke(ke)t félretettük neked, és átvehető(ek). ("Rendelésed átvehető" című email).

Kártyás fizetést választottam, de nem ugrott fel a fizetési ablak, hogy tudom kifizetni a terméket?

A profilodon belül a rendeléseidnél újra tudod indítani a fizetési folyamatot.

Megrendeltem egy "Nincs készleten" státuszú terméket, mikor fogom kézhez kapni?

Ezeket a termékeket nekünk is meg kell rendelnünk a partnereinktől, sok esetben az is előfordulhat, hogy már nincsen gyártás alatta az adott termék, újranyomásra vár. Ilyen esetekben a várakozás több hónap is lehet. Amint a terméket megkaptuk, az előrendeléshez hasonlóan automatikus emailt fogsz kapni, ha beérkezett hozzánk.

Több terméket rendeltem, ezekből van olyan, ami nincsen készleten. Átvehetem / postázzátok a készleten lévő termékeket külön is?

Igen, a raktáron lévő termékek azonnal átvehetőek, illetve kérhetőek kiszállításra. 

Több terméket rendeltem elő, ezek időben egymástól távol fognak megjelenni (például LCG kiegészítők). Átvehetem / postázzátok megjelenéskor az egyes tételeket külön is?

Természetesen van rá lehetőség. Előrendelésed készletre kerüléséről automatikus emailt fogsz kapni, ha a megérkezett termék(ek)et szeretnéd átvenni, vagy házhoz szállíttatni, vedd fel felünk a kapcsolatot emailben, vagy telefonon.

Ki veheti át a megrendelt termékeimet?

A rendelés azonosító, a megrendelő neve, és a rendelés tartalmának birtokában bárki átveheti a termékeket.

Tudok a boltban bankkártyával fizetni? 

Igen, tudsz.

Vasárnap megrendeltem egy készleten lévő terméket, de nem kaptam meg az átutaláshoz szükséges számlát - miért?

A rendelések feldolgozása munkaidőben történik. A számládat minden eshetőség szerint a következő munkanapon ki fogjuk küldeni neked.

Előrendeltem egy terméket, de nem kaptam meg az átutaláshoz szükséges számlát - miért?

Számlát csak abban az esetben állítunk és küldünk ki, amikor a termék már beérkezett hozzánk, és biztosítani tudjuk a teljesítést. 

A webshop szerint egy készleten lévő terméket rendeltem meg, de miután leadtam a rendelést, a termék már nem elérhető a webshopon, mi történt?

Aggodalomra semmi ok, valószínűleg az utolsó darabot rendelted meg a termékből.

Rendelhetek külföldre is a webshopról?

Alapvetően csak Magyarország területére szállítunk, de ha szeretnél külföldi címre rendelni, írj nekünk egy emailt, és igyekszünk segíteni. Ebben az esetben nemzetközi fuvardíjat kell fizetned, aminek összegét egyedi kalkuláció alapján fogjuk tudni megmondani.

Elakadt a rendelésem/regisztrációm - mit tehetek?

Sokszor azonnal megoldja a problémát, ha egy másik böngészőből újra megpróbálod.
Ha ez nem segít, fordulj hozzánk bizalommal emailben.